Speciaal voor de HORECA hebben we EasyBUTLER ontwikkeld. Indien u snel in orde wil zijn met de allergenenwetgeving op een innoverende manier, dan is FoodDESK de geknipte partner voor u.
Wat doe je als je een menukaart niet wil bekladden met allergenen icoontjes maar toch in regel wil zijn met de wetgeving? Plaats een Qr-code op uw menukaart en uw gasten kunnen filteren op allergenen en zelfs discreet (niet via social media) feedback geven. Probeer zelf de even de demo uit op www.easybutler.net!
01Alle voedings- en horecazaken kunnen GRATIS een allergenenkaart aanmaken via deze portaalsite. ALLES is gekoppeld bij FoodDESK, heeft men een gerecht toegevoegd wordt dit zowel op allergenenkaart, als EasyBUTLER ea geupdate. www.allergenenkaart.be/formules/
02U wisselt soms van menukaart? Geen probleem! Hiervoor hebben we onze MENUKAARTMAKER ontwikkeld waarbij u menukaarten kan aanmaken en deze zowel webbased als op papier (PDF) kan tonen aan uw gasten.
03Recepturen beheren? Dat doe je via uw vertrouwde PC of laptop.
Het FoodDESK recepturensysteem is gekoppeld aan de FoodDESK databank met meer dan 200000 technische fiches van 1000-den fabrikanten. Hierdoor kan u in minder dan 2 minuten de allergenen, ingrediënten en voedingswaarden berekenen van een eigen bereiding!
FoodDESK autocontrole is een zeer uitgebreide takenbeheersysteem waarbij rapporten zoals schoonmaakplan, temperatuurcontrole, ongedierte, attesten, etc automatisch aangemaakt worden.
05Scan via onze APP uw facturen of leveringsbonnen in van eender welke leverancier en automatisch worden alle gegevens in het FoodDESK beheersysteem geïmporteerd. Aangezien deze artikelen automatisch gemarkeerd worden als "favoriet" kan u snel uw recepturen ingeven en hoeft u uw grondstoffen niet te zoeken uit +200000 technische fiches (binnenkort beschikbaar).
06Maak regelmatig gebruik van onze kostprijsberekening en verdien uw investering gegarandeerd terug! Doordat alle aankooptarieven worden geïmporteerd (zie hierboven) hoeft u deze tarieven niet meer manueel in te geven. Met één klik op de knop ziet u alle verlieslatende producten/gerechten en kan u hierop anticiperen (binnenkort beschikbaar).
07Via het beheersysteem kan u eenvoudig uw bestellijsten doorsturen naar uw vertrouwde leveranciers. Er bestaat zelfs de mogelijkheid om deze bestellingen in realtime door te voeren binnen het bestelsysteem van deze leveranciers.
08Met FoodDESK kan u zelf kiezen hoe u de allergenen en voedingswaarden wil tonen aan uw klanten via niet minder dan 8(!) kanalen. Ook voor grootkeukens, grote cateraars en ziekenhuizen (controle techn.fiches) werd een oplossing voorzien.
09U kan het best via uw vertrouwde PC of latop alle taken, recepturen, productlijsten,etc beheren. Het keukenpersoneel op de werkvloer kan vervolgens via een touchscreen of iPad deze (productie)taken raadplegen en kan men alsook non-conformiteiten ingeven en aan temperatuurcontrole/ingangscontrole doen.
10FoodDESK is een 'open' systeem en kan gemakkelijk gekoppeld worden met andere partijen. Zo hebben wij reeds 10-tallen koppelingen lopen met kassasystemen, weegschalen, systemen van derden (webwinkels, ERP-systemen,..)
11voor elke handelszaak, uitbating of grootkeuken